siis tässä makoilen ja mietinn et mistä kirjoittaisin mut it ajatteli koirjoittaa mun kesän toiseta viikolopusta jonka olin tääll' se alkoi kaerin kämpillä puhuin poikakaverin kanssa puhelimessa..se on kaukana:( haimme hiukan ilojuomaa lähimarketista..piste piste  piste..jatkettiin helsingin keskustaa baariin:D.BAILA BAILA..uuh mikä mies tuolla ja tuolla ja tuolla..valkkasin parhaan ja lähdin kokeilemaan sitä:))hiukan flirttiä ja hetken perästä huomasin jättäneeni kaverin kaupunkiin ja hypänneeni taxiin vieraan miehen luo menossa..mutta oi hän niin komea ja hyvänmakuinen..kiusoitttelin sitä..kävin tupakilla..sitten kun päästiin sänkyyn ALKOI SELLAINEN NAUTINNTO ETT...se oli ihana sängyssä..ne lihakset ja se koko taivaallisuus..nukuttiin vieretysten ja heräsin aamulla ennenhäntä..mieetin et pitäiskö lähtee ennen kuin tuo herää mut sitten tulinki sun pääle ja aloin hieroa itteen sua vasten ja otin suihin..heräsit kiihottuneena ja otettiin usintaottelu..laukesin niin et mulla suihkusi kun sain ja sulla lensi kaarella mun päälle et olin ihan mällissä..Mentiin suihkuun ja oltiin molemmat onnellisen raukeita. Syötiin jotain ja juotiin kahvia jutellessa. Kerroin miten mahtava hän oli ängyssä...hän kehui minut taivaaeen ja saattoi bussipysäkille.Kysyit vaihdetaanko numeroita..en vaihtanut..kadun sitä nyt:((